Cut out all the ropes and let me fall


Som säkert några av er funderar över.. Vad hände sen? När jag satt vid facebook, såg med min egna ögon, att min pojkvän som jag älskar så innerligt mycket... har skaffat en annan flickvän, eller en till?


Never say never
Min första reaktion av hela händelsen var självklart tårar.. Många starka ord, väldigt mycket ilska.
Sen övergick nästan ilskan till bara massa tårar, väldigt många kärlekslåtar, har ju självklart en perfekt lista på spotify som gör en sååå mycket gladare... not

S försökte självklart att ringa mig hela tiden, skickade ett väldigt stort antal med sms, och hade en hel del meddelanden på facebook också. Som jag totalt ignorerade, för en dag eller två.
Varför är jag så svag? Det SKA vara ganska uppenbart, om du ser att din pojkvän skaffar en annan flickvän framför dina ögon.... då gör man slut ganska omgående, och bara tatuerar in i pannan "NEVER LOOK BACK".
Men på en skala 1-10, hur svårt är inte det? Ilskan går ju tillslut över, och går över till sorg, besvikelse.. Och den här turken, är väldigt bra på att snacka. Jag tror nästan han kan snacka ur sig i princip vad som helst!? för det var exakt det han lyckades med...


Att vara den "andra" flickvännen...
Den meningen trodde jag nog aldrig i mina 20år gamla dagar skulle behöva säga. Att den personen som jag älskar och prioriterar så högt, skulle såra mig så djupt..
Till slut så la jag mig ner.. Jag ringde upp S, jag grät för han en lång, lång stund. Han grät tillbaka. Han visste ju att han hade gjort fel, självklart, han är inte helt bakom flötet. Men när han börjar säga: "Jag vill bara dö, jag vet inte vad jag ska göra.." Men vafan tror han att jag vill då? Varför har han ens gjort såhär från början? vi var ju superlyckliga! vi var så kära, glada, pratade hela tiden, pratade om framtiden.. Och nu då, vi har ju inte ens en framtid? eller..?

Dagen jag bad S att lämna henne (första gången)
Jag grät... igen. Varför har dom fortfarande förhållande på facebook? Varför i helvete är jag fortfarande tillsammans med han? Nu är det ju bara jag som är patetisk.. inte han. Han sa så bra saker, som fick mig att inte vilja lämna honom. Jag hade fortfarande hopp. Han sa bara att han inte visste vad han ville, inte visste vad han skulle göra. Han kände sig hopplös, helt hopplös.. Jag ville bara att han skulle ha hopp om oss igen, att allt skulle bli som vanligt. Att jag skulle vakna upp helt kallsvettig och bara "Oj var allt en dröm? Awesome back to sleep". Men jag vaknade aldrig. Jag skickade dock ett väldigt jobbigt sms till S, som jag kände i hela mitt hjärta.. Så jag skickade" S, even after all this, i STILL have hope. But there is nothing i can do until you get yours back.." Han hade ju verkligen förlorat hoppet om oss, HUR var det möjligt? Han älskar ju mig.... Han säger varje dag "I wanna grow old with you". Det kan jag ju säga, känns inte som att vi kommer göra.
Men tyvärr så ville ju jag det.. Hur kan det vara så egentligen, att han skaffar en till extra flickvän, men jag sitter och bönar och ber på mina knän att han ska välja mig? Jag skulle bara ha dumpat hans sorry ass från första början. Fått han att vilja ha mig mer än något annat. Men nej, jag satt bara där, tillgänglig 24/7 till S service. När vänner frågade mig "har du fortfarande pojkvän? vad heter han på facebook, vill se han juu!" Jag svarade " hehe neej han använder inte facebook, har bilder på min telefon". Dom kan ju inte kolla hans facebook, där står det ju att han har flickvän, som inte heter Emma... Hur skulle jag förklara bort det?


Det första "Jag ska döda dig"
Alla vet hur man kan bli ibland, när man blir riktigt arg, sen vill man gärna visa det och du sitter och funderar länge på vad du ska göra, som du VET kommer göra din partner arg. För mig, var det ju inte så jättesvårt..
Jag kollade hans facebook, yes förhållandet fortfarande kvar (Vet inte varför jag förväntade mig någon annat).
Så jag valde att göra något som man bara kan göra om man han långdistansförhållande annars är det bara mesigt. men jag gick in på dolda vänförfrågningar där jag har ett antal förfrågningar, och ,började acceptera. Bara killar från alanya samt hans hemstad Mardin. Så när han loggade in på facebook så kom det upp liksom "Emma har blivit vän med mehmetmehemet johnali och 17 andra" .... han blev g.a.l.e.n.. Fick bara ett sms som det stod "ring mig NU", jag ringde sjävklart upp. ungefär såhär löd samtalet
"S:Vafan håller du på med?
E: ja, inte mycket, kollar facebook. S:Kollar facebook, eller blir vän med ALLA på facebook?
E: ehm neej, jag accepterar bara dem som vill vara min vän. Varför inte? S: Det får du inte göra, ta bort alla. Ta bort alla killar också när du ändå håller på.. E: Alla killar? varför det?
S: För jag säger det!!!!!!!!!! (han va riktigt arg) , du ska göra som jag säger emma!
E: Men du har ju förhållande med en annan tjej, får inte jag bli vän med vem jag vill då eller?
Walla Emma jag skojar inte, jag ska döda dig.



Kommentarer
Janine

Tog du bort dom när han hotade sådär? Blir ju så nyfiken :)

Svar: nej faktiskt inte:), inte alla, tog bort några för vissa började skriva lite skumma saker:S så.. men de flesta är kvar:)
emmamolgaard.blogg.se

2012-11-07 @ 10:02:57
URL: http://beautifullife.myshowroom.se
vivvi

gumman då vilken jävla F****ucking idiotja blir bara argare och argare. finns här om du behöver de vet du föresten tack för hjälpen men vi ska väl ner i sommar hoppas ja å dåkanske de kan bli lte roligare:) du fattar va ja mena eftersom ja inte ja ska me ner i nyår=/<3

Svar: Tack kära du! det värmer. Ja absolut vi kommer ju ses senare:) kram
emmamolgaard.blogg.se

2012-11-13 @ 03:42:21
URL: http://lillamy2007.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0