A part of me knows, we don't wanna fight on



Efter många om och men mellan mig och S nu de senaste dagarna, så vet jag helt ärligt inte vart vi står. Om jag ska va helt ärlig, jag vet inte.... Han säger att han älskar mig över hela hans hjärta, och jag älskar han över hela mitt hjärta.. Men, ibland krävs det mer än bara ren kärlek för att ett förhållande ska funka.
Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra, vad jag ska säga eller något alls. Han vill självklart att allt ska bli som vanligt, men fortfarande.. Jag sa senast idag att för mycket har hänt för att man ska bara kolla bort och gå vidare.

Lyssnar om och om på en sång idag, och jag kan inte släppa texten just nu.. Har aldrig hört en text passa bättre in i mina känslor som idag.

You'll never be unforgiveable,
You and I we're soldiers.
And after all that we've been through,
We gotta find a way to move on.

For what it's worth
You wounded me

But I forgive you



 


Kommentarer
Johanna

Jag tycker att du borde gå vidare, no offence. Men har du inte sett att han varit i ett förhållande med Charlotte ett tag? Hon var ju hos honom i alanya för bara någon vecka sedan.. Känns inte som att han är någon du borde hänga i granen direkt :)hoppas du hittar någon bättre som faktiskt förtjänar dig :) Samma till Charlotte för den delen också..

Svar: Om du fortsätter läsa bloggen så kommer jag komma till det.. Det jag skriver om nu är inte i nutid, det är ca 1 månad sen. Tack iallafall, och ja jag hoppas också det!:)
emmamolgaard.blogg.se

2012-11-02 @ 21:01:45
URL: http://beautifullife.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0