We won't say our goodbyes, you know it's better that way. We won't break, We won't die.


Jag ska skriva fortsättningen, jag lovar! Bara det att jag har ett påfrestande jobb som jag måste åka till hela tiden! Men jag lovar, jag ska skriva fortsättningen ikväll..  Jag vill bara skriva en sak som jag var lite otydlig med i förra inlägget, de sista inlägget jag skrev var inte i nutid, de var ca 1 månad sen som allt det hände.
Så kvällens inlägg kommer handla om den senaste månaden och jag hoppas jag även kommer skriva lite om dagens läge, beror helt på hur sent klockan blir.

Måste bara skriva en sak till...:)
Vill tacka ALLA er som läser min blogg, får en hel del söta kommentarer/sms av många, det värmer så otroligt mycket måste jag säga.. NI är bäst.




I tried to paint you a picture,
The colours were all wrong.
Black and white didn't fit you,
And all along
You were shaded with patience,
You're strokes of everything
That I need just to make it
And I believe that
Time to tare you apart
but it wont break
Everything that you are,
You are


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0