Have you ever been so sad you can hardly stand? Lying on the ground, head in your hands. I have



Jag och S var äntligen tillsammans. Vi var lyckligare än någonsin! Jag va på så bra humör hela tiden, och jag visste att INGET kunde stoppa mig! Vi pratade varje dag i telefonen, minst 2 gånger om dagen. Massa söta sms också såklart. Jag visste att han älskade mig så otroligt mycket, så jag visste att han har gjort detta för min skull. han lämnade Lotta för min skull, för han älskar verkligen mig. Det är äkta kärlek mellan oss. Och ingen kunde någonsin komma emellen oss igen. Nu var det vi två emot alla andra.

S var jätterädd hela tiden att tjejer skulle skriva till mig, eller skicka bildbevis. Han ville att jag skulle ta bort på facebook så att man inte skulle kunna skicka meddelanden till mig. Men då sa jag bara att de inte gjorde något om någon gjorde det, jag sa det löser vi då om det väl händer. Jag kommer att lösa det. Vi löser det tillsammans. Han fick mig att lova honom att jag inte skulle göra slut om någon tjej skrev till mig, oavsett hur verkligt det än lät det hon skrev, så fick jag inte lita på henne. Och jag lovade honom det, jag lovade att alltid lita på honom i vått och torrt.
Det var inge större problem för mig, för han var ju äntligen MIN, bara min! som jag hade längtat att ha den känslan. Att han bara var min, och ingen annans. att jag slapp dela han med Lotta. Det var ju det ända jag ville hela tiden. Självklart så bryr jag mig inte då om nån brud skriver nåt lame brev till mig på facebook. Jag hade ju allt jag någonsin velat ha. Och ingen tjej kunde förstöra det.. Men jag tänker INTE ta bort meddelanden på facebook.

Minns det som igår...
Jag satt i min säng och ordagrant rullade mina tummar. Jag hade fruktansvärt tråkigt. Jag visste när S slutade jobba, jag va tvungen att vänta 1 hel timme till innan jag kunde ringa honom. Jag vill ringa NUUUU, satt jag och tänkte. Jag hade så tråkigt. efter 60 långa minuter så ringde jag. Han blev så glad, som alltid när han hörde min röst. Hans röst gjorde mig glad också, hans röst fick mig att vara lugn, när han pratade så kändes det faktiskt som att allt kommer bli okej, allt kommer att bli bra, och jag litade verkligen på S. Han fick mig att känna mig så bekväm med han. Och dääär kom det. Som fick hela min värld att rasa samman, igen!

Lotta kommer till Alanya snart.
"Emma, vad ska jag säga? Vad kan jag göra? Jag kan inte hota Lotta och säga att hon inte får komma hit, ellerhur?"  Frågar han mig det seriöst? JOOO de kan du, var det ända jag kunde tänka.
Vafan, ska Lotta komma till Alanya nu? Vad ska jag göra? Ska jag åka ner? nej de kan jag inte. kommer aldrig få ta ledigt från jobbet.. Kan ni fatta att jag seriöst tänkte låtsas ramla och hoppades på att jag skulle bryta min arm, så jag skulle fått åka ner till Alanya samtidigt som Lotta. Att jag seriöst har tänkt den tanken får mig att skämmas över mig själv. Hur jäkla besatt man kan vara av en människa, om han verkligen älskar mig så ska väl han kunna låta bli att vara otrogen? eller? Ska jag behöva genomlida sån smärta som att t ex.(bryta armen) för att få ledigt från jobbet, för att hålla koll på min kurd!? h.j.ä.r.n.t.v.ä.t.t.a.d....t.j.e.j

S försökte hela tiden säga att han kommer inte att träffa Lotta när hon kommer. Han bryr sig inte i att hon kommer vara där. Och om hon kommer till hans arbetsplats så kommer han att säga "Jag älskar bara Emma, det är henne jag vill vara med, om du vill så kan du få prata med henne själv"... Hahah, jo.. IN MY ASS dude. Det kommer du aaaaldrig säga! Sa jag till S. För så mycket visste jag faktiskt. det kommer han inte göra. Men jag hoppades innerligt på att han skulle ignorera henne.

Helg igen... Jag och min vännina skulle hem till min underbara vän samt poleteatcher på poledancing fest. Vi hade längtat så mycket efter det, och äntligen när lördagen kom så var jag på så bra humor.
Vi drack goda drinkar, myste, dansade och hade så kul. Jag testade ringa S för att berätta vad vi gjorde och höra vad han själv gjorde. men hans mobil var avslagen.. Hmm vad nu?
Han har aldrig stängt av sin mobil tidigare i vårt förhållande, så detta var en chock för mig.
Jag skrev till två av hans jobbarkompisar och frågade om det hänt något, och försökte ringa hans bästa vän men hans mobil var också avslagen.. (låter helt desperat, men ringde ett flertal gånger och mobilen var avstängd hela dagen). Så jag blev självklart orolig, har det hänt något? senare mot natten fick jag ett sms "Emma, oroa dig inte. jag mår bra. min mobil är cp. jag älskar dig mest av allt på hela jorden. du är min askim, bara du! ringer imorgon" Hmmm okej? varför kunde jag inte ringa nu? vadå mobilen är cp? Kan man inte ringa den överhuvudtaget eller... Skumt.
Men Ja, som allt annat i vårt förhållande så kom det väl en förklaring till det också.

Två dagar senare kollade jag på facebook, då hade Lotta checkat in på S arbetsplats, med S. och en fin liten Puss-bild på dem tillsammans.


I fell apart, but got back up again,
And then I fell apart, but got back up again

To battle is the only way we feel alive,
And I fell apart, but got back up again
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0